Sporočilo
  • Ta spletna stran uporablja piškotke

    Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Piškotke uporabljamo samo za anonimno uporabo podatkov o obisku strani, ne shranjujemo osebnih podatkov. S klikom na Sprejmi in nadaljuj se strinjate z uporabo piškotkov.

    Preberi več

    Direktiva EU o uporabi piškotkov

9.mednarodno tekmovanje v vojaških veščinah »Slovenska Istra 2012«

OZVVS »SLOVENSKA ISTRA« vas vabi na 9. mednarodno tekmovanje v vojaških disciplinah, za moštva veteranov, aktivnih ter rezervnih častnikov in vojakov in policije. Tekmovanje se bo odvijalo v terminu med 25. in 26. 5. 2012.
Tekmovanje obsega osem disciplin: orientacijski tek, oskrbo ranjenca (prva pomoč), gašenje požara, premagovanje naravnih ovir , met bombe, streljanje z lokom , streljanje s pištolo, topografijo, taktiko na bojišču. Potekalo bo med morjem in hribovitim zaledjem Kopra. Organizator bo sprejel do 25 prijav. Moštva bodo krenila v 10 do 15 minutnih razmakih.

PRIJAVA IN INFORMACIJE
Prijavo izpolnite s tiskanimi črkami in jo pošljite najpozneje do četrtka, 21.05.2012 na naslov: Območno združenje veteranov vojne za Slovenijo (OZ VVS) »Slovenska Istra«, Vojkovo nabrežje 29/a, 6000 Koper, tel.: 05 627 32 11, ali pa na e-mail.  E-mail:  info@slovenskaistra.zvvs.si ali pa na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

ŠTARTNINA
Štartnina za moštvo je 60 €. Štartnino za ekipe vplača vodja ekipe dne 27.05.2011 na sestanku vodij ekip z vodjo tekmovanja in vodjo sodnikov. Ekipe iz slovenske vojske (SV)ne plačajo štartnine.

 

KODEKS OBNAŠANJA

1. Vsi udeleženci se morajo dosledno držati pravil in napotkov, ki jih je predpisal organizator, saj tekmovanje poteka tudi v streljanju s hladnim in strelnim orožjem.

2. Za obnašanje članov posameznega moštva, ki sodeluje na tekmovanju, je odgovoren vodja moštva.

3. Prepovedano je nošenje katerekoli vrste orožja.

Moštvo šteje tri (3) tekmovalce. Tekmovalci med seboj izberejo vodjo ekipe, ki jih vodi v času tekmovanja.

OBLEKA

1. Otvoritev tekmovanja: službena uniforma, civilna obleka

2.Tekmovanje: bojna ali delovna uniforma  in vojaški čevlji ali pa druga ustrezna obutev. Športna oprema in obutev nista dovoljeni

3. Zaključek tekmovanja: službena uniforma  ali civilna obleka.

 

OPREMA TEKMOVALCEV-EKIPE

Vsako moštvo mora imeti: pribor za pisanje, beležko, pribor za merjenje koordinat, kompas, osebno prvo pomoč, univerzalni nož, nahrbtnik vojaški

Zahtevana oprema se bo preverila na štartu. V primeru, da tekmovalci zahtevane opreme ne bodo imeli se jih kaznuje z kazenskimi točkami. (za vsak manjkajoči del opreme  po 10 točk). Ekipa mora imeti 1 nahrbtnik težine najmanj 3 kg. Teža nahrbtnika se meri-tehta na startu in cilju.

 

NAMESTITEV

Tekmovalci in ekipe, ki bodo želele prenočiti, bodo nastanjene v BIO hotelu v Kopru, Vanganelska cesta 2, 6000 Koper. Cena prenočišča na osebo v dvoposteljni sobi z zajtrkom je 30 €. Ekipe, ki prenočujejo , nočitve plačajo v hotelu. Rezervacijo sob izvedejo ekipe samostojno na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. . Prevoz iz hotela na tekmovališče izvedejo ekipe z lastnimi vozili.

 

PODELITVE

1. Moštva za skupno uvrstitev od 1. do 3.mesta prejmejo medalje z pokali in listino

2. Strelci za uvrstitev od 1. do 3.mesta prejmejo medalje z listino

3. Najboljša ekipe v streljanju prejmejo pokale in medalje  z listino.

4. Priznanja najboljšim 3 ekipam iz tujine.

Prehodni pokal, ki se podeli najboljši ekipi ostane v prostorih »OZVVS Slovenska Istra«,

dokler ga katero izmed moštev ne osvoji trikrat zapored in s tem pridobi v trajno last.

V primeru, da se tekmovanja udeležijo tudi ženske ekipe se priznanja pod zap točko 2 in 3 podeli ločeno.

 

PROGRAM TEKMOVANJA 

Petek, 25.05.2012

- do 15.00 prihod udeležencev tekmovanja

- do 16.00 namestitev tekmovalcev

- 17.00 otvoritev tekmovanja

- 18.00 - seznanitev vodij ekip z načinom in pravili tekmovanja, žrebanje štartnih številk

- 19.00 - večerja

Sobota, 26.05.2012

- 07.00 - začetek tekmovanja (start prve ekipe)

- 17.00 - konec tekmovanja

- 19.00 – podelitev priznanj z družabnim srečanjem
 

PRAVILA TEKMOVANJA

Moštvo sestavljajo trije (3) člani. Zamenjava člana ali članov ekipe med tekmovanjem ni dovoljeno. Dvočlansko moštvo (2) lahko sodeluje na tekmovanju, samodejno pa izgubi točke na nekaterih tekmovališčih, kjer se rezultati moštva seštevajo. Sto (100) negativnih točk se dodeli ekipi, ki »izgubi« člana v času tekmovanja.

 

IDENTIFIKACIJSKA ŠTEVILKA

Vodja ekipe mora nositi identifikacijsko številko do zaključka tekmovanja. Številko mora nositi na vidnem mestu. Če moštvo številko izgubi oziroma skrije, se mu doda 300 negativnih točk.

 

KOMUNICIRANJE – JEZIK

Napotki in navodila so v slovenskem, italijanskem, hrvaškem  in angleškem jeziku. Slovenski jezik je službeni jezik. Informacije, ki jih dajejo sodniki ali kdorkoli drug niso podlaga oziroma razlog za pritožbo.

 

VREMENSKI POGOJI

Tekmovanje se izvede ne glede na vremenske pogoje.

 

ODGOVORNOST ORGANIZATORJA

1. Vodstvo tekmovanja ne nosi odgovornosti za škodo, ki nastane na opremi ali za poškodbe tekmovalcev, ki bi nastale med tekmovanjem.

2. Vsak tekmovalec mora oceniti svojo telesno sposobnost. Pred tekmovanjem ni možno opraviti zdravniškega pregleda. Vsak vodja kontrolne točke ima pravico izločiti    poškodovanega tekmovalcazaradi varnosti in nevarnosti dodatnih poškodb.

3. Sanitetno zagotovitev na tekmovanju zagotovi organizator.

 

OCENJEVANJE IN KONTROLA TEKMOVANJA

Mimo kontrolnih točk mora celotno moštvo. Čas ekipe na tekmovanju se meri od starta ekipe do prihoda na cilj (strelišče). Čas čakanja na kontrolnih točkah se ne všteje v skupno porabljen čas. Največje število možnih točk na posameznih točkah je naslednje:

 

- 1. osvojeno mesto na DT – 300 točk

- 2. osvojeno mesto na DT – 285 točk

- 3. osvojeno mesto na DT – 270 točk

 

Za vsako nadalje nižje osvojeno mesto od 3 mesta se ekipi podeli po 10 točk manj.

Razvrstitev tekmovalcev in ekipe na streljanju se ocenjuje glede na doseženi rezultat streljanja. V končno razvrstitev ekip tekmovanja se za streljanje uporablja zgoraj napisano pravilo ocenjevanja.

Vodstvo tekmovanja ima pravico dodati 200 negativnih točk tistim, ki zaobidejo oziroma zgrešijo kontrolno točko ali uporabijo nedovoljeno opremo (radijske naprave, GSM, GPS….).

Tekmovanje je zaključeno najkasneje 6 ur po startu zadnjega moštva. Po tem času se ekipe, ki še tekmujejo zaustavi na naslednji kontrolni točki.

Ne glede na okoliščine bo tekmovanje, zaradi varnosti tekmovalcev, zaključeno najkasneje ob 17.00 uri.

 

PRITOŽBE

Vodja ekipe lahko se pritoži na delo sodnika oz. na njegovo ocenjevanje in uvrstitev  vodji tekmovanja takoj po zaključku tekmovanja ekipe oz. 15. minut po razdelitvi – objavi rezultatov. Po izteku roka za pritožbe rezultati postanejo uradni.

 

 Veteranski pozdrav!

 

 Predsednik organizacijskega odbora                                                  Predsednik

             Valter VILER l.r.                                                       Območnega združenja ZVVS

                                                                                    »Slovenska Istra«

                                                                                                Vlado Ličen l.r.

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži